Wednesday

God morgon! Usch är det bara jag som inte har någon sommarkänsla alls? Det är jättekallt ute och man kan inte bada.. Fan vad tråkigt! Imorse vaknade jag av att min kissekatt bet mig i kinden, det gjorde jätteont haha! Sen gick jag upp och kollade på TV och sånt. Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, egentligen skulle jag ha solat men p.g.a det dåliga vädret kommer det nog inte bli så bra. Jag får se vad jag gör, iallafall så tänkte jag vara med någon kompis eller nåt! Får se vad det blir. Vill iallafall gå ut och shoppa, men jag är nästan pank.. Tråkigt! Jag vill också ha en ny egen dator, pappa sa att jag kanske kommer få den där 7 tums mini-datorn! Haha, den är jätteliten men om jag får den så blir det nog kul! Isåfall vill jag ha en svart eller vit fast den finns i nästan alla färger! Nu sitter jag och min syster och nördar oss och är inne på dator båda två. Jag måste äta snart för jag är jättehungrig. Kanske lägger in lite bilder snart om jag hinner, och om jag tar några. Puss M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0