10 mars

hejhej!
idag hade jag rätt så tråkigt. jag vaknade kvart över sju och sminkade mig och åt frukost. sen sprang jag iväg till bussen. när jag kom till skolan hade vi redan börjat så jag kom lite försent. vi skulle vara i datasalen och skriva uppsatsen till svenskan. sen hade vi so, usch! det är verkligen jättetråkigt, det brukar ´vara mitt favoritämne men min lärare hatar mog och då är det inte riktigt lika kul.. sen så hade vi no, och jag skulle ha lämnat in mitt prov med kompletteringsuppgifter men provet är borta så det gick ju inte. fast min lärare vet ju inte om att mitt prov är borta och det MÅSTE vara inne i morgon, lycka till med det! sen hade vi lunch, och denhär veckan har jag bestämt mig för att äta nyttigt så jag åt i stort sett bara sallad. sen hade vi musik och jag spelade bas, haha. sen hade vi engelska och sen slöjd. klockan tre hade jag utvecklingssamtal och det gick nog ganska bra. sen så hade jag ännu mer slöjd och vi slutade tjugo över 4. sen kom jag hem och kollade jättemycket på greys anatomy och sen fixade jag lite i köket och sen så åt jag lite mat. sen kollade jag ännu mer på greys och sen letade jag i ungefär 1 timma efter mitt noprov fast det var helt försvunnet. sen har jag inte gjort något mer och nu sitter jag här och väntar på att pappa ska komma hem, för han har vart och handlat och ska handla jordgubbste åt mig. men nu kom min syster hem så jag ska nog vara lite med henne.
puss godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0