12 mars

hejhej!
idag har varit en ganska bra onsdag. jag vaknade runt sju och sminkade mej och åt frukost och sprang iväg till skolan, som jag visserligen kom försent till. sen så hade vi franska och det var tråkigt. sen hade vi engelska läxförhör och det var jättelätt, jag hade alla rätt. vi fick reda på våra resultat på engelskaprovet och jag fick vg +
sen hasde vi matte och jag räknade typ 10000 tal och sen hade vi gympa. sen åt vi lunch som va äckligt och sen köpte jag och louise, så onyttiga vi är, 5 stycken såna där pingvinstångar för 10 kr på ica. sen hade vi so och sen slutade vi. efter skolan åkte jag och louise till godisnågonting vad det nu hette och köpte chips. vi åt typ 100 gram var, haha! sen gick vi hem till louise och var inne på datan och innan jag skulle gå fick jag låna en jättesnygg jacka av henne. den var typ grön, hihi. sen kom jag hem och tvättade och kollade på greys och sen åt jag mat. från någon restaurant, något indiskt typ. sen duschade jag och nu ska jag kolla på först ugly betty (på datorn) och sen greys anatomy (på tvn)
puss puss, ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0