13 mars

hello!
idag vaknade jag ungefär 20 över 7 och gick upp och sminkade mig och åt frukost, och sen så borstade jag tänderna, klädde på mig och gick till skolan. sen så hade jag bild och det var jättetråkigt. sen hade jag träslöjd och det var också jättetråkigt. sen så hade vi lunch och det var helt okej, jga åt ris, grönsaker och qourn. fast på lunchen fick jag smör över alla mina kläder (hur hände det?) så jag fick låna en tjocktröja av louise. sen så hade vi projekttid och vi såg på film och gjorde dammsugare. sen så ville louise ha tillbaka sin tröja så jag fick gå hem i bara jacka, så jag frös ihjäl. sen kom isa hem till mig i 5 minuter fast sen skulle hon ha utvecklingssamtal så hon gick tillbaka till skolan. så jag gick in på datan och nu skriver jag blogg och ser på tv. jag ska snart göra lite mat för jag ska på säsongens första fotbollsmatch. det ska bli jättekul.
puss hej, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0