13 mars

hejsan!
nu är klockan tjugo över åtta, alltså för tidigt för att sova. men jag är verkligen jättetrött, jag har lite feber också, typ 38 grader. sen så har jag typ jätteont i halsen fast jag är väldigt glad trots att jag är sjuk. vi vann matchen, mot hammarby! fast dom var jättedåliga, vi vann med 3-1, dom hade ett turmål.. när jag kom hem från matchen så frös jag jättemycket så jag drack en kopp te och kollade på ett avsnitt av greys anatomy. sen så duschade jag i kokhett jättelänge så det blev jätteångigt i badrummet. nu är jag inne på pa och bloggar lite, jag tror jag ska dricka lite mer te och sen ska jag sova, trots att det är så tidigt.
sov gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0