16 mars

hejhej!
åh herregud vad jag är glad idag! hhaha men jag berättar sen. jag vaknad typ halv 11, jag sov hos  inez med sofi. vi var tvugna att gå ut och köpa frukost (jag och sofi) för inez skulle duscha. vi köpte bröd, mjölk, saft och någon chokladkräm. sen så åt vi typ 100 mackor med chokladkräm och var inne på datan. sen tog vi massa kräm i hela ansiktet, det var asäckligt så jag behövde tvätta håret jättemycket för att få ut all kräm som fastnat! sen fixade vi iordning oss och sånt och sen skulle vi gå till sofi och häma pengar. ute var det askallt så jag frös jättemycket och vi tog massa fula foton och sånt. sen så kom vi fram till sofi och efter gick vi ut på åsögatan och vet ni vem jag träffade? BJÖRN GUSTAFSSON! asså han var så söt att jag tordde jag skulle svimma. jag fick en kram av honom och han var jättegullig. sen så gick han in i en port och nu vet jag var han bor. haha, jävla stalker! sen så var vi jätteglada och åkte till ringen och träffade astrid. sen så gick vi till mq och där träffade vi teo. hahah, han var helt cp. haha! sen så åkte vi hem till inez och gick in på datan och sa till alla att vi hade träffat björn och alla blev jättesura, hihi. sen åt vi massa ostmackor fast sen var jag tvungen och gå och hemma åt jag massa middag haha, nu är jag jättetjock! hihi! nu är jag inne på datan och pratar med kompisar. snart ska jag duscha och så, men vi hörs. puss, ha det jättebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0