2 mars

idag har jag bara haft allmänt tråkigt. jag vaknade runt sisådär tjugo i 10 som jag gjort varenda dag på hela lovet, och gick upp och satte mig vid datan, så beroende som jag är. och så kollade jag på nickelodeon också, haha. sen åt jag frukost, fast jag inte var hungrig. sen tog jag en dusch. när jag hade duschat klart skulle mamma, pappa och ruben åka iväg till ett kafé, där alla mina storasyskon jobbar. jag fixade snabbt iordning mig och efter ett tag skulle jag också åka till kaféet men jag råkade missa min buss, så jag fick vänta i en halvtimma eftersom jag har ingen aning om hur man går dit.. men sen kom iallafall min buss och jag åkte till kaféet, men på vägen dit smsade jag jättemycket med sofi och erik. när jag kom fram till kaféet så köpte jag en hallontosca och någon slags juice, ovh smakade en bit chokladboll och pumpatosca. mums! fast vi var tvungna att gå ganska fort för det var så många som stod på kö. så skulle vi åka hem, men bussen hade precis gått så vi skulle alltså vänta i 20 min. då gick vi på en jättekort promenad men när vi kom fram till busshållplatsen så var det ändå 10 minuter tills bussen gick och vi stod där och frös, för idag är det verkligen jättekallt ute. även fast jag hade min jättetjocka dunjacka trodde jag att jag skulle frysa ihjäl. men sen kom bussen och vi åkte hem. hemma slog jag på datan och sen har jag inte gjort något mer än vår jättesvåra läxa. vi ska typ lyssna på en låt och rita en bild som föreställer låten, det är hur svårt som helst. jag valde dancing in the moonligt. sp nu har jag lyssnat på den ungefär 30 gånger och kan den helt utantill.. jaja, okej det var idag..
nu måste jag nog göra klart läxan. ha en bra dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0