2 mars

åh, jag vet jag har inget liv jag har skrivit 3 inlägg idag... jag har verkligen tråkigt. det enda jag vill är att det ska bli påsklov. mm, gud vad skönt det ska bli att bara åka bort i en hel vecka. jag ska åka till egypten. det är typ det enda som håller mig pigg just nu. att köpa kläder och skor till resan. jag måste köpa en bikini, och ballerinaskor och ett par jättefina skor som heter typ espadrillos eller något sånt. och massa bra schampo och inpackningar som skyddar håret mot solen. solen, asså gud vad skönt det ska bli att ligga och sola hela dagarna och bli brun och så.. det är bara två och en halv vecka kvar och jag vet inte hur jag ska klara mej tills dess. jag kommer ägna all tid åt skolan och gå ut och shoppa (hur jag nu ska klara mig med så lite pengar eftersom jag ligger 500 minus) och försöka att få tiden gå så snabbt som möjligt. stackars mig säger jag bara...

Kommentarer
Postat av: inez

åhnej jag skulle också åkt till egypten på påsklovet typ :/

2008-03-06 @ 12:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0