3 mars

hejhej!
idag har jag vart i skolan, så himla trist. kan man ha tråkigare? jag var tvungen att gå upp tio över sju och jag åt ingen frukost så jag var jättehungrig hela dagen. sen vad jag i skolan och träffade alla och jag hade riktigt tråkigt. på no:n blev proven rättade och jag hade inte direkt jättebra resultat med tanke på att jag inte hade övat alls. sen hade vi håltimma från lunchen till engelskan. då åkte jag, isabella och isa in till drottninggatan, för jag skulle handla.. så nu är jag 525 kr fattigare men har längre hår, jävligt onödigt hihi!
sen var vi tvugna att åka tillbaka till skolan och hade engelska och det var helt okej, jag övade på provet på onsdag.
sen hade jag slöjd och det var så tråkigt att jag faktiskt somnade en liten stund. vi slutade klockan halv 5 och då gick jag hem. och nu kollar jag på tv och är inne på datan. ha en bra dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0