4 mars

hejsan.
idag hade jag skola men det var faktiskt riktigt kul (för att vara skolan, såklart!) jag började klockan 9.20 med franska, eller jag började inte egentligen för vår lärare var sjuk så vi hade håltimma. det var riktigt tråkigt tills en fyra kom fram men en mosad banan i en påse och kastade på mej. hon jagade mej jättelänge, haha. hon är helt störd, för hon skär sej i armarna och skolkar och röker och hon går i 4an liksom. är hon hlet sjuk eller? jaja, efter håltimman hade vi matte = jättetåkigt. sen så hade vi so som faktiskt var ovanligt kul (eller iallafall kul för att vara so) och sen hade vi lunch. det var äckligt. sen så hade vi svenska och sen no. vi ska göra dammsugare! jaja, sen gick jag hem och har inget att göra, jag har inga pengar på mobilen och allmänt tråkigt. jaja, det ska inte förstöra den fina dagen.

ha en bra dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0