5 mars

hejsan allihopa!
usch idag var en sjukt tråkig dag. jag vaknade klockan sju och sminkade mej och åt frukost och rusade iväg till bussen. sen i skolan fick jag tillbaka mitt franskaprov. jag fick vg, alltså helt okej. inte perfekt men jag är iallafall ganska nöjd! och sen så hasde vi en massa lektioner som jag inte minns, det ända jag minns är att vi åkte någon jävla skateboard med två hjul på gympan och att vi hade engelskaprov. det gick faktiskt jättebra (tror jag!). sen så hade vi världens äckligaste lunch som bestod av någon jävla bönsoppa så jag åt macka (som också var äckligt) och jag är fortfarande jättehungrid men jag orkar inte äta något. efter skolan åkte jag och louise till hm och kollade på smink och kläder. jag undrar var jajg ska hitta shorts och bikini tills jag ska åka utomlands, ingen affär säljer sånt än. sen kollade vi på åhlens, jag måste verkligen köpa inpackning mitt hår är så slitet det kan bli. usch! jag har hittat en som är både billig, bra och luktar dessutom supergott. sen åkte vi hem, man blir verkligen trött av skolan. så nusitter jag här och skriver, hungrig och trött och uttråkad! jag hoppas att eran dag inte var så hemsk som min, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0