5 mars

hejsan allihopa!
idag vaknade jag runt 7 och gick upp och sminkade mej och åt frukost och sen sprang iväg till bussen. jag kom lite försent till skolan och hade bild. det var hur tråkigt som helst! sen hade vi träslöjd, haha. det är jag asdålig på. sen var det lunch (någon äcklig massa!) och sen hade vi någon lektion där vi såg på film. efter skolan gick jag och louise hem till mej och hon fick låna en av mina oc-boxar. vi åt kokosbollar och drack te, det var jättemysigt! sen så gick vi in på datorn och var inne lite på pa. sen kom mirjam hem och louise var tvungen att gå. jag ska få låna en greys anatomy-box av mirjams kompis lycke! jag älskar greys anatomy. jag kollade igår det var så himla hemskt! jaja, när louise hade gått bytte jag om och sprang iväg till fotbollsträningen. där var det jättefå, nettan och vera och några till. efter träningen gick jag hem och åt. efter maten åt jag glass, hihi. sen duschade jag jättelänge och så gick jag upp och satte mej vid datan. då så hände världens hemskaste. jag vill inte gå in på detaljer men det går ut på att jag började bråka med min bästa kompis. nu är jag jätteledsen och sitter här och skriver. jag tror jag ska gå och lägga mej snart även fast klockan bara är 9. fast jag ska dricka en kopp te först och skriva klart min svenska uppsats. puss godnatt ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0