7 mars

tja!
hallå är det inte så att fredagar ska vara de bästa dagarna? ja så var det iallafall inte för mig idag. jag vaknade klockan 7 och sminkade mig och åt frukost och sånt. sen skyndade jag iväg till skolan och hade franska. tråkigt som vanligt. sen så hade jag svenska och var inne på datan och skrev värsta uppsatsen. sen hade vi no och gjorde dammsugare och sen var det lunch. det var äckligt! sen hade vi massa lektioner typ gympa och så. det var så himla tråkigt. efter skolan gick jag och isa hem till mig och gick ut med moses. sen gick vi in och gick in på datan. sen skulle vi typ sjunga singstar fast isa var tvungen att gå så jag gick in på mitt rum och såg på greys. det var hur bra som helst jag började faktiskt gråta lite, haha. efter det åt jag mat med mamma och pappa, och sen ringde mirjam (hon var på sin teater). då frågade jag henne om greys anatomy boxen jag ska få låna av hennes kompis men hon hade visst "glömt" den idag igen. fast då sa pappa att vi kunde ladda ner den istället så nu laddar jag ner hela säsong 2 av greys anatomy. fast det tar typ 1000 år. så nu har mamma och pappa gått upp till grannarna och jag sitter här själv och väntar på att jag sak ladda ner klart.
ha en bra fredag, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0