10 maj

tja alla glada läsare!
idag gick jag upp jättejättejättetidigt. klockan halv 8 för jag skulle ha fotbollsmatch. så jag gick upp och fixade mig och åt lite frukost (mina föräldrar försökte proppa i mig massa "näring" haha!) sen gick jag till zinken med pappa och moses och sen åkte jag iväg till kärrtorp. jag skadade mig under matchen och kunde inte vara med i slutet. stackars mig.. sen åkte jag hem och duschade och sen solade jag (jag klättrade ut ur mitt fönster och solade där) sen pratade jag med astrid och sen kom isa till mig. vi gick ut och solade i timmis och sen så skulle vi gå och köpa glass. det hände fett med ruly saker på vägen ahahahaha! sen drog vi hem och gcik in på youtube (isas förslag..) och jag hjälpte henne göra en blogg. hon heter isaulander.blogg.se för alla som är intresserade hihi. snart ska hon dra hem och jag ska ut och träffa ett par vänner och äta lite. kansek kommer isa ut ikväll också. jag ska nog vara någonstans på söder så vi kansek ses ikväll!
pusshej ha en jättebra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0