12 maj

men tjenare
idag hade jag skolan. jag vaknade runt klockan 7.10 och gick upp och sminkade mig. sen åt jag frukost och sen klädde jag på mig och mötte louise och drog till skolan med henne. ute var det  jättekallt, bara 10 grader. (lite besviken faktiskt, trodde sommarvädret skulle hålla i sig hela långa maj) på bussen mötte vi isa och amanda. mysigt värre. jag hade svenska och var i datasalen. fick inte så mycket arbete gjort men iallafall lite och det räcker nog för idag. sen så hade jag so och gjorde ingenting allt och sen no, då hade vi en tokrolig vikarie som hette stefan som var jättesnäll. det var kul, haha. sen åt vi lunch och sen hade vi håltimma. jag övade till engelskaprovet, som jag sedan hade och jag tror det gick ganska bra faktiskt. sen så hade jag slöjd och jag gjorde nån konstig träbit. träslöjd är nog inte mitt bästa ämne.. jaja, ruly värre. sen slutade vi och jag drog hem och umgicks med min storasyster. nu måsre jag nog göra sallad, pappa sa att jag måste fixa den (fast jag vet inte hur man gör sallad, har någon nåt tips, haha)
puss och kram ha det bra allesammans

Kommentarer
Postat av: isa

tjenare tjenare B)

2008-05-13 @ 23:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0