13 maj

hejsan
idag är det bara 27 dagar kvar till skolavslutningen. jag vaknade 20 över 8 och gick upp och fixade mig. sen åt jag frukost och det var jätteskönt för jag var ensam hemma, förutom min syster som låt och sov. sen så skulle jag till skolan, övervägde att skippa franskan men jag gick ändå. sen kom jag på att jag hade glömt mitt busskort och då behövde jag vända och hämta det, väl hemma hade lektionen redan börjat så jag orkade inte gå. så jag kom till skolan lagom till matten. jag är faktiskt riktigt bra på matte nu för tiden, fick bara ett halft fel på matteprovet. jag är väldigt stolt! efter skolan gick jag och isa till hm och jag handlade ett nagelack, sen gick vi till belle och isa köpte skor och sen gick vi till gina tricot och jag köpte en fin blus. sen pallrade jag mig hemmåt. nu måste jag nog gå, ska möta sofi om 10 minuter, jag har fotbollsträning. ikväll blir det ugly betty och desperate housewifes och sen massa dator för jag kan sova hur länge jag vill imorron. har nämligen operation dagsverke. ska städa hemma så jag ska unna mig något lyxigt och sova till 12, något jag inte gjort på länge.
puss & kram, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: greta

hej, längtar också till skolavslutningen:)

2008-05-13 @ 22:54:19
URL: http://isaulander

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0