13 maj

Hej igen
Jag vet att det är 3:e inlägget för dagen men snart är det ändå ny dag (14 maj) och då gör det inget. Jag ska snart kolla på OC, för jag har Operation Dagsverke imorgon vilket innebär att jag får sova hur länge jag vill. Då kan jag också vara uppe hur länge jag vill. Åh jag längtar till sommaren, jag måste köpa en massa saker innan, tillexempel en bikini, en hudkräm och en klänning till skolavslutningen. Jag funderar fortfarande på att köpa den där fina från Betsey Johnson som jag lade upp i ett inlägg för några veckor sedan. Fast den är ju så dyr, kostar ca 1660 kr, så antagligen blir det nog inte så att jag köper den. Jag ska ut och leta efter en klänning nu i veckan, eftersom det bara är 3 veckor till avslutningen. Så om det är någon som har något tips till mig på en fin klänning, skriv gärna. Ikväll har jag kollat på Ugly Betty och Desperate Housewifes och pratat med Isa. Ska nog ta en kopp te och kila in till mitt rum och kolla på OC snart. Tar nog med datan dit in. Jag är jättepeppad över att se OC-avsnitten där Chris Brown är med. Alla som älskar Chris Brown och OC lika mycket som jag gör, köp 4:e boxen, för han är med i några avsnitt och spelar Kaitlins pojkvän. Kan alla avsnitten utantill!
Ja, jag ska nog dra nu, kanske skriver imorron bitti när jag vaknar!
Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0