15 maj

Hejsan!
Idag har varit en ganska lugn dag, inte så mycket har hänt. Jag vaknade klockan 7, inte fullt så utvilad som jag hade velat vara efter en natts gråtande över Grey's Anatomy. Meredith och Derek har nämligen gjort slut. Men jag gick iallafall upp runt 10 över 7 och sminkade mig. Sedan åt jag frukost och var på jättedåligt humör, antagligen på grund av sömnbristen. Sedan så borstade jag tänderna och klädde på mig, och sedan klockan 8 mötte jag Louise, och vi gick till skolan tillsammans. Ute var det jättekallt och jag skakade som bara den. I skolan hade jag bild, och jag hade jättetråkigt och lyssnade på The Voice, och frös jättemycket. Sedan hade jag träslöjd och gjorde ingenting alls, grävde i några träbitar.. Sedan hade jag lunch, och sedan åkte jag, Louise, Amanda och Valter (usch, på Valter!) till Ringen för jag skulle kolla på en tjocktröja till Friidrottsdagen imorgon, och Amanda skulle kolla på hårfärg. Sedan gick vi till McDonalds och åt, för jag hade knappt ätit någon lunch alls i skolan, den var jätteäcklig. Sedan åkte vi tillbaka till skolan och hade Projekttid. Efter skolan åkte jag hem och umgicks lite med min storasyster, sedan gick jag ut med Moses och snart ska jag på fotbollsträning. Måste nog byta om snart, kanske (antagligen inte) skriver lite ikväll, om jag hinner.
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0