17 maj

Hejhej!
Idag vaknade jag ungefär kvart över tio och gick upp. Jag hade tappat rösten så jag kunde inte prata, det var jätteobehagligt. Sedan kom rösten tillbaka men jag har haft jätteont i halsen hela dagen. Klockan halv ett gick jag tillsammans med Mirjam till medborgarplatsen, för hon skulle möta Emma medans jag skulle åka till stan med Isa. Jag tog tunnelbanan och mötte Isa och vi gick omkring på stan. Jag letade desperat efter ett par gråa pumps jag har sett på H&M. Men jag hittade dom inte. Isa köpte däremot ett par shorts och jag letar fortfarande efter ett par pumps. Om det är någon som vet ett par fina så kan ni jättegärna säga det till mig. Sen åkte jag hem och fikade med mamma. Jag köpte choklad och mamma fixade te och det var jättemysigt. Jag upptäckte nyss att det är Gossip Girl-maraton imorgon från 10-17. Mysigt värre, jag ska nog spela in så kan jag kolla hela natten! Ikväll ska jag ut och vara med ett par kompisar, nu ska jag nog kolla på The Power Of 10
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0