19 maj

Hej hej!
Det har varit rätt nice idag i skolan, jag gick från 9-14.. Jag vaknade klockan 8 och gick upp och fixade mig, åt lite frukost och drog till skolan. På vägen mötte jag Louise och vi gick tillsammans till skolan. Vi har temavecka och hela dagen höll vi på och gjorde teaterövningar. Haha, det var jättekul! Efter skolan gick jag, Louise och Sara till Ringen och jag köpte ett rosa nagelack, en hårinpackning och ett blått linne. Kanske lägger upp bild senare (troligtvis inte..). Sedan gick vi hem till mig och gjorde chokladbollar och spelade Guitar Hero. Det var jättekul. Sedan gick Sara och Louise hem och jag spelade vidare ett tag, men sen kollade jag på TV. Då upptäckte jag att mitt nagelack var borta. Jag är jätteledsen för att det var jättefint och jag hade bara använt det en gång. Kanske hittar det senare. Ikväll går det inget bra på TV, så jag kanske ska hyra film.. Är sugen på att se Systrar I Jeans-filmen men jag hittar den ingenstans. Ska gå och kolla snart..
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0