22 maj

Goddagens!
Idag har det varit en både ganska skön dag men samtidigt en sorts otursdag.. Jag gick upp runt 8 och fixade iordning allt. Sedan när jag satt och kollade på TV så var helt plötsligt klockan 10 i 9 och jag skulle möta Louise. Men jag var först tvungen att plocka in alla sakerna i kylen. Sen när jag och Louise kom till busshållplatsen och då stod det 8 minuter vilket innebar att bussen skulle komma  5 minuter efter vi hade börjat. Då gick vi istället och kom till skolan 10 minuter efter vi börjat. Sen när jag kom till skolan upptäckte jag att min mobil vad borta. Sen hade vi jättetråkigt i skolan och efteråt skulle jag ha varit med Louise men hon ville hellre vara med Amanda så jag och Isa åkte in till stan och kollade på kläder. Sen kom jag hem och hittade min mobil och efter det kollade jag på TV och sedan så gick jag på träningen och sen så var jag på träning och sen gick jag hem och jag och Mirjam kollade på Grey's och åt skräpmat (pommes frites och falafelrulle utan falafel). Sen snackade jag med ett par kompisar och jag kollar på Grey's fortfarande. Nu måste jag kila, ska snart duscha.
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0