28 maj

Hej allihopa!
Sitter här och äter cola-yoghurt och kollar på Sjunde Himlen. Det har varit en himla skön dag. På morgonen på franskan så gjorde vi ingenting och på engelskan lekte vi lekar. Sedan på matten räknade jag jättenkla uppgifter hela lektionen och på gympan spelade vi fotboll. Sedan hade vi lunch och efter det hade vi SO. Okej, det var det enda jobbiga på hela dagen. Det var nämligen så att vår SO-lärare är världens jobbigaste! Om läraren inte kommer inom 15 minuter får man nämligen gå, och efter 15 minuter så gick vi därifrån och DÅ kommer läraren. SÅ irriterande. Plus att han inte ens var på lektionen och gick iväg hela tiden. Usch jag hatar honom! Jaja, efter skolan gick jag och Louise hem tillsammans i det vackra sommarvädret. Det var jättevarmt ute och när jag kom hem kollade jag på TV, och sedan gick jag och köpte cola-yoghurt och sedan kollade jag på TV. Jag vet inte vad jag ska göra ikväll, antagligen ska jag köpa något gott att äta och sitta och kolla på först Grey's Anatomy, klockan 9, och sedan Sex & The City, klockan 10! Det blir nog jättemysigt. Jag har ingen aning om vad jag ska göra nu, men jag ska nog kolla lite mer på TV. Haha, ni borde verkligen se Sjunde Himlen, det är faktiskt jättebra. Lite töntigt, men bra! Ja, nu är det snart slut, hoppas det kommer några fler bra program.
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0