4 maj

tja
jag har inte skrivit på 5 (tror jag) dagar och det beror på att jag har varit på landet med sofi, och jag kan berätta att vi har badat i havet, 3 gånger! är det inte coolt eller? jaja, de följande dagarna har jag bara ätit, ätit, hoppat studsmatta, ätit, badat, ätit, ätit, hoppat srudsmatta osv. det var mysigt, och roligt. en kväll gjorde vi anden i glaset eller vad det nu heter. det var såååå läskigt jag trodde jag skulle dö. men jag fick faktiskt reda på en massa intressanta saker. det var jättekul. men jag längtar efter att få vara med lite kompisar, kanske går ut ikväll och träffar några så om det är någon som ska ut ikväll så kan ni allt ringa. nu ska jag nog gå, kanske skriver senare, elelr inte. puss hej ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0