5 maj

tja
idag gick jag upp runt 7, och var pigg för ovanlighetens skull. jag sminkade mig och sen åt jag frukost. sen klädde jag på mig och sen var det dags för skolan! jag mötte louise och vi gick tillsammans. i skolan hade vi svenska. sen hade vi håltimma och efter det no. på håltimman gick vi först och skrev ut en grej på datan och sen så var vi med isabella när hon skrev på datan. sen hade vi no och höll på med daggmaskar (JAG VET JÄTTEÄCKLIGT!)
sen åt vi lunch och sen hade vi musik och då hade vi någon jävla störd vikarie och kallade mej för efterbliven haha! sen så hade vi engelska och jag var ute och egentligen skulle jag förhöra alla på glosor men jag solade istället. efter skolan köpte jag och sara läsk och vi drack upp en hel liter hahah! sen åkte jag hem och gick in på datan och pratade lite med angelica. jag vet inte vad jag ska göra nu, antagligen plugga!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0