7 maj

hejhje
idag vaknade jag runt 7 och var dödstrött. jag pratade nämligen i telefon till x på natten. så hela dagen idag i skolan var jag korkad, trött och ännu mer korkad. jag gick upp runt 10 över 7 och sminkade mig och allt sånt där sen pratade jag med isa och TVINGADE henne att gå på första lektionen, frö att annars skulle hon ha skolkat. dumma flicka haha! sen hade jag french och sen engelska som jag hade helt hjärnsläpp på. jag fattade inte hur man sa : "vem".. sen hade jag matte, jag fattade noll. men det var en ganska kort lektion och på gympan var jag inte med (jag har ont i foten) och sen så hade jga lunch. efter lunch hade jag inga lektioner frö det var talangjakt. där vann en urgullig kille som hette hugo som sjöng helt UNDERBART. jag dog nästan haha! sen så gick jag och louise och kollade i affärer och sen kom isa, vera och tove och vi kollade också i affärer. sen gick vera hem och vi andra gick till McDonalds och tjockade ner oss. sen gick jag hem och försökte leka anden i glaset och få reda på lite hemligheter men icke sa nicke, det gick inte för jag hade ingen sån där bräda man spelar på hah. så inga hemligheter avsöljades.. tråkigt nog! sen satte jag mig vid datorn och hade tråkigt och åt en chokladboll. jag har just upptäckt att det enda jag gör är att äta,hahahahahah! ha det bra allihop puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0