Allahelgona

Idag är det allahelgona, då ska man hylla de döda. Det var iallafall det min kompis sa. Isåfall har jag inte så många att hylla, jag har bara kännt 2 som har dött. Men de saknar jag otroligt mycket. Men jag kan inte besöka dem, en är begravd på mitt land och den andra på en kyrkogård långt borta. Men jag tänker på dem, och det är det som räknas, eller hur?

Snart ska jag iväg på middag, ute är det svinkallt, säkert minusgrader. Jag gick ifrån tunnelbanan, och jag kunde knappt gå för jag var så stel. Herregud, vintern är här, och jag har ingen jacka... Nu är det november kom jag på, alltså snart jul. Eller kanske inte snart, men om bara 1 månad är det 1:a advent..

Ja juste, Isabella ska ha halloweenfest och jag och Isa har bestämt (iallafall pratat om) att vi ska vara hippies. Haha, har massa bra idéer redan om hur jag ska se ut. Tänkte ha ett hippie-band i håret, och rufsigt hår och sånt, nice huh? Ska fixa mig nu, men vi hörs senare. Kram kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0