En jävligt bra dag

Hola! Jag är på så jävla bra humör! Ah, jag dör vad jag är glad! Jag har haft en skitbra dag allmänt! Men så hände en sak, så jag var uppspelt under hela franskan och lunchen, hihi. Jag håller på att sy ett par jättesöta lila pyjamasshorts på syslöjden. Imorgon ska jag sy klart dem, och då kanske jag kan fota dem eller något!

Haha, jag fick "nyss" en kommentar där det står att jag "tittar på tv 24/7". Hahaha, klart jag gör. Jag är en nörd, på typ alla sätt. Jag är tv-nörd, data-nörd, spel-nörd, haha på alla sätt. Men jag står för det iallafall, fast jag har ju fler intressen. Jag är ju med kompisar och sportar och sånt, men.. jag jag kollar på tv 24/7. Och såklart gör jag det nu, hehe.....

Klockan 5 ska jag iväg på fotbollsträning och direkt efter det ska jag på innebandyträning. Och ikväll är det Ugly Betty och Desperate Housewifes (PÅ TV!) så jag skriver väl då. Ciao!

Kommentarer
Postat av: isabella

hahahahahhaha det var jaag som skrev det !!! :):) :D:D

2008-11-14 @ 17:33:38
URL: http://isabellau.blogg.se/
Postat av: Miranda

hihihii babbbbbbby du är dum...... heheheheheh

2008-11-14 @ 18:04:48
URL: http://mirandaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0