Fredag!

Yes! Äntligen fredag! Veckan har inte ens varit så lång, men men. Sjukt skönt iallafall. Imorse hade vi gym på gymnastiken, det var skitkul, dock väldigt jobbigt. Sen har jag bara haft en massa tråkiga lektioner, alla våra lektioner är grymt långa, jag förstår inte poängen? Dels blir man klar typ när halva lektionen är kvar, och så blir man så uttråkad att man bara pratar resten..

Jag har nog inga planer för helgen, eller jag ska fika och typ på middag imorgon.. Och ikväll kanske jag ska hitta på något, eller det beror på om någon ska göra något kul som jag kan hänga med på. Om jag ska träffa någon, vilket antagligen inte blir av, ska jag iallafall äta en jättegod middag först. Men jag måste plocka ut ur diskmaskinen först, så vi hörs senare ikväll om inte annat... Puss!

Kommentarer
Postat av: isabella

Hej Miranda! Har ni börjat med gym? Vad kuuull , vad gör du en sån här kväll då ? ;)

2008-11-07 @ 19:23:01
URL: http://isabellau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0