Fredag

Hej på er!

Jag sitter hemma i soffan och kollar lite på tv. Jag har varit i skolan idag, och sen åkte jag, Louise och Sara till Ringen och jag köpte en snygg väska. Jag hade franskaprov idag och det gick väl sisådär. Jag kunde inte allt men ganska mycket.. Ikväll ska jag äta tacos men min familj och sen ska jag göra något. Jag kanske ska sitta barnvakt (hemska tanke, på en fredagkväll!) men det är bara kanske. Om inte ska jag nog ut, om jag får tag på någon.

Nu kom mamma hem och jag ska prata lite med henne, men jag skriver kanske ikväll om jag hinner. Och en liten ps. till alla ni som kommenterar. Det är jätteonödigt att kommentera elaka saker till någon man inte känner, eller känner.. Så ni kan gärna sluta med det. Tja, jag hade väl inget mer att skriva just nu, det har inte hänt så mycket idag. Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ee, det är ju ingen som komenterar?!

2008-11-21 @ 16:16:00
Postat av: Anonym

kan vi göra ngt i helgen??:) puss

2008-11-21 @ 16:16:39
URL: http://isaulander.blogg.se/
Postat av: Miranda

anonym: inte på de senaste inläggen men på ett lite längre bak är det några tråkiga kommentarer.

2008-11-21 @ 16:18:55
URL: http://mirandaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0