Fredag

Aloha! Fredag igen, det känns så jävla skönt! Jag har varit i skolan idag, men jag slutade ungefär klockan 1. Men jag stannade kvar i nästan en timma, har ingen aning om varför men men. Jag ska snart iväg och träffa Sofi vid Espresso House, gud vad det var länge sen vi sågs. Ikväll ska jag träffa Isa och några kompisar, och inte göra så värst mycket mer.
Haha, idag blev jag galet sugen på chips. Estrella Sour Cream and Onion, och dipp till det. Ska nog köpa det ikväll när jag kommer hem, och kolla på Grey's! Men jag måste sova ganska tidigt, då jag ska upp typ klockan 7 för jag har fotbollsturnering någonstans lång borta och ska åka klockan 8.. Men nu ska jag väl fixa iordning mig och träffa Soffan snart, men vi hörs väl någon gång. Kramis

Kommentarer
Postat av: Anonym

aloha betyder hej på hawaii

2008-11-29 @ 15:49:57
URL: http://isaulander.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, ja. so? :P

2008-11-30 @ 13:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0