Fredag

Hello! Nu är det fredag igen, och det är helt underbart tycker jag. Jag älskar fredagar, de är så sjukt bra. Jag har varit i skolan idag, och jag hade gym på morgonen. Det är skitkul, men sjukt jobbigt. Jag dog lite, haha. Sen efter skolan gick Isa och jag hem till mig och drack te och pratade och när mammsen kom hem gick vi in på mitt rum och sov. Och tog skitsnygga bilder. Okej, jag skojar. De var skitfula, eller konstiga haha. Isa ville ta på våra fötter, jag hatar fötter. Haha, och sen så laddade vi in bilder på facebook och så, vi hade det riktigt roligt.

Isa gick i varje fall nyss hem, och snart ska vi äta middag (riktig fredagsmiddag) och sen ska jag nog ut och träffa Sofi och ett par till. Imorgon har jag ingen tennis, så jag ska träffa Elin ett tag, men sen ska jag träffa Isa och vi ska fixa oss inför Isabellas "lite" försenade halloweenmaskerad. Jag kanske skriver ikväll, antagligen inte. Men vi hörs senare, typ imorgon, pussen!


En av de cp fot-bilderna vi tog.....

ÅH, fiiiiiiiiiiiiin............ inte.

Jag är så snyggggggg! Hahahihihoho


Kommentarer
Postat av: Anonym

GAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, jävla wannabe kenza!

2008-11-14 @ 19:18:15
Postat av: Miranda

haha, okej? om du tykcer att jag är så wannabe henne (som du verkar tycka)och om det stör dig, så läs inte min blogg. jag skriver den inte för din skull och dina kommentarer utan för min egen skull för att jag vill ha något att skira a mig på. och jag fattar inte VAD som är så wannabe henne ;)

2008-11-14 @ 23:47:32
URL: http://mirandaf.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tror att personen menar att bilden är wannabe efter som att hon har en exat likadan bild i sin blogg

2008-11-15 @ 17:01:54
Postat av: Miranda

jaha ja. fast grejen är den att jag kollar inte på gamla saker på kenzas blogg och eftersom den inte är med i de nya grejerna så har jag inte sett att hon har en sån bild. vilken av de förresten? jaja, det var iallafall min kompis som tog den och som sa att jag skulle göra så.. aja whatever

2008-11-15 @ 17:13:48
URL: http://mirandaf.blogg.se/
Postat av: Anonym

DIN BLOGG SUGER !

Den är nog den dåligaste jag läst på väldigt länge ! Och nej , säg inte att jag " inte behöver läsa den om jag tycker så " För det gör jag inte heller HA ! Utan mina kompisar sa att jag skulle kolla din otroligt patetiska och självförnedrade blogg ! Sluta blogga snälla, du har inga läsare och alla skrattar åt dig och ditt dumma försök att likna kenza, shit ..

2008-11-16 @ 20:48:46
Postat av: Miranda

haha, om du tror att jag ska sluta för att du säger så så tror du fel. för att jag bryr mig inte om dina kommentarer, jag tycker att de är otroligt barnsliga och jag skrattar åt dem. och om dina kompisar och du tycker den är så dålig, så visst? men jag får ju fler läsare, haha så då är det ju bättre för mig. men jag bryr mig inte ens om att få många läsare, jag skriver för att jag tycker det är skönt att skriva ut på någonting, och inte för din eller för någon annans skull. men fortsätt kommentera om du vill, men du får ju ändå inte ut något av det? och du känner inte mig (tror jag iallafall)så varför kommentera "dumma" saker på någon du inte ens känners blogg?

2008-11-16 @ 21:15:17
URL: http://mirandaf.blogg.se/
Postat av: ?

WB kenza SNÄLLA väx upp, hur kul är det att försöka vara som någon annan? det är bara hur patetiskt som helst att försöka efterlikna någon som kenza, Hon är snygg, hon skiver bra, och hon har en unik blogg. Du är mhm ja rätt snygg, du ser ganska sliten ut, och sen har du något mycket eye-liner på ögonen, Du skriver HUR DÅLIGT SOM HELST,eller ja rättare sagt du har ingenting att skriva om, förutom.. Typ Mat? Din blogg är till viss del "kopierad" från kenzas. Varför försöka vara någon annan? Din blogg skulle vara mer uppskattad om du gick helt din egen väg.

Föresten hur gammal e du? 14? haha.. Du är förliten, Du har inget liv, vad gör du på helgerna? sitter hemma? Hur kul äre att läsa om din mat? hade du varit äldre, mognare och haft en bättre kamera, aa.. då kanske det varit en bra början.



VARFÖR är ni små tjejer så desperata om att ha en blogg?

2008-11-21 @ 14:27:17
Postat av: Miranda

Tja, det verkar som du är äldre än mig eftersom du skriver om "småtjejer", och om du är äldre så tycker jag att DU är omogen som sitter och kommenterar någon som, du dels inte känner, och dels någon som är yngre än dig, och dels som inte har gjort dig något. Det där med att jag härmar kenza förstår jag inte men men. Jaja, du får väl kommentera precis hur mycket du vill jag tycker bara det är tråkigt att du ska göra det. Men varsågod, fortsätt. Men som jag sa, jag skriver inte för att någon annan ska läsa okej? Så visst, jag kanske skriver dåligt, jag kanske är "för liten", men jag skriver ändå för att jag har lust. Och om det där med vad jag gör på helgerna, så är jag dels inte hemma och dels har du inget med det att göra. Så ha det bra antar jag.

2008-11-21 @ 15:52:06
URL: http://mirandaf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snacka inte skit.. Du är bw kenza, och du vet om det, du vill bara inte erkänna det.



Det är ju tydligt hur du försöker, men misslyckas, Synd synd synd.

Får man fråga en sak? Vad är det för vits att ha en blogg när du inte har några läsare och när du smygkopierar av kenza? när du växt till dig lite kommer du nog skrartta åt dig själv.

Föresten, När duschade du senast? Och va fan äre för grej du har på ögonen?

Tycker du borde tänka till om det här din uppblåsta tönt.

2008-12-01 @ 19:00:51
Postat av: miranda

Haha, att du ens orkar? jag skulle inte lägga ner min blogg pga dej. jag försöker ingenting, och jag vill inte likna någon annan än mig själv. och om du tycker att jag och min blogg är så patetiskt så läs den inte? och vilken jävla fråga? hahahaha, när duschade du senast. nyss, kan jag berätta för dig om du undrar.



och om jag skrattar åt mig själv, ja det kanske jag gör, men då är det väl ett roligt minne och inte något annat? dig skrattar jag däremot åt redan.



2008-12-01 @ 19:47:44
Postat av: Snoppiga sofi :

låt henne ha sin "tråkiga" blogg om hon vill det . Ingen bad om era åsikter.



Ja jag vet också att kenza har en sån bild i sin blogg, Men vad spelar det för roll?

2008-12-04 @ 22:24:09
Postat av: Miranda

hahahahaha, sofi om det var du har du ju också kommenterat grejer haha :P

2008-12-05 @ 16:14:24
Postat av: sofi mhu

va? :s nej jag har inte kommenterat något?

2008-12-06 @ 01:43:55
Postat av: Miranda

hahaha asså tyvärr sofi men man ser ip-adressen och typ hälften av alla kommentarer är ifrån dig HAHA

2008-12-06 @ 10:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0