Hårfärg?

Tjoho! Sitter uppkrupen i soffan och kollar på Wallander. Har varit skittrött och degat hela dagen, och ätit mat och sånt. Jag har säkert gått upp ett par kilo på den här helgen, jag har ätit otroligt mycket idag. Och igår med, haha. Men jag ska bättra mig... Imorgon är det som sagt 1:a december, då börjar julkalendern på tv. Jag har kollat på det sen jag var liten, men de nyaste är så jäkla dåliga! Haha, typ förra tex. Men jag kollar ändå. Det hör ju till...

Så imorgon blir det upp tidigt, innan 7, för att jag ska hinna med allt. Det var någon av er som frågade om hur min nya hårfärg, eller "nya". Det ser lite konstigt ut, både på bilder och i verkligheten. Men här kommer en bild, och jag kanske skriver imorgon bitti under julkalendern. Så vi hörs då, puss!


Kommentarer
Postat av: isabella

förra året var julkalendern fett bra!!

2008-12-01 @ 15:38:29
URL: http://isabellau.blogg.se/
Postat av: Miranda

Hahaha ne. :I den var ju dålig ju haha!

2008-12-01 @ 15:45:03
URL: http://mirandaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0