I en landskap av snö...

Gud, det är verkligen mycket snö ute just nu. Jag är verkligen inte van med såhär mycket snö i november! Jag kom just in efter en liten lekstund ute med min vovvsing och min lillebror. Mitt hår är undefär hälften snö nu, och mitt smink har runnit ner en bra bit, hehe. Men mysigt var det iallafall! Jag ska kanske ut och köpa pepparkaksdeg snart, blev sjukt sugen på det. Men nu måste dricka något, jag är jättevarm av allt lekande, hihi! Hörs, puss puss puss!

Såhär såg det ut utanför mitt köksfönster under dagen. Och mer kom det...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kopierat inlägget av Kissie eller, vet du en bra sak jag kom på nyss ?

Att du helt enkelt skulle döpa om din blogg i något i stil med - " kopierar bloggen " något sånt.

För dina inlägg är ju bara tagna av , Stina Lee, Kissie, BB, Kenza, Så min fråga till dig är , varför bloggar !?

Shit ...

2008-12-02 @ 16:55:35
Postat av: Anonym

Haha asså jag läser inte ens hälften av de där bloggarna? jag tar inte folks inlägg, det skulle inte ens komma i tanke, och jag tycker att det är skitonödigt av dig att skriva så? och förresten, vadå "kopierat av kissie"? jag läser inte ens hennes blogg, bara kommer in på den ibland. så sluta, för du får inte ens ut något av detta? och en sak till, du borde stå för vad du skriver och säga ditt namn?

2008-12-02 @ 17:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0