I'm in love...

...with an ice cream! Nej, jag skojar inte, den är så god! Jag vet inte vad den heter, men det är gräddglass med kolasmak och gud vad det är gott! Jag sitter och läser lite i en bok från skolan som jag redan läst säkert 5 gånger, men jag ska lämna in en resension nästa vecka (tror jag!) om någon bok så jag tog bara en.

Det var ingen hemma ikväll förutom min syster och hennes kompis så vi fixade mat på egen hand. Jag, som inte är särskilt känd för att vara en bra kock, värmde vegetarisk lasagne i mikron, och syrran gjorde något annat. Sen har vi spelat lite Guitar Hero och sånt, och jag har spelat lite Bubble Struggle: Rebubbled 2. Nu ska jag läsa vidare i boken min och äta min nya blivande pojkvän. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0