Lång dag..

Äntligen hemma, efter veckans längsta dag. Från 8.20-15.10, och start med gympa.. Jag måste göra en gympa-läxa. Vi ska ha gjort en träningsdagbok, och sedan gjort en uppsats om det. Saken är den att jag tappade bort det pappret man skulle föra träningsdagboken på, men men...

Idag har jag som sagt varit i skolan, men jag är sp himla trött. Jag brukar vara trött, men inte så här trött. Jag försöker pigga upp mig med te, och pepparkakor men jag är lika trött ändå. Just nu kollar jag på lite tv, och sånt.. Men det är en sak jag undrar, om det är någon som som har sett One Tree Hill säsong 3, är det Peytons döda mamma eller Ellie som är hennes riktiga mamma? Haha, jag fattar verkligen inte...

Idag har jag ingen träning eller något så jag får göra läxan ikväll, och kolla på EMA på MTV mellan 8 och 12. Vet ni vad jag kom på här om dagen? Att det är jul om typ 1 och en halv månad. Alltså: JULKLAPPAR! Jag har redan bestämt en hel del julklappar jag ska köpa, och var någonstans, och så har jag såklart gjort en önskelista. Min storasyster är så töntigt pk, hon säger: "Jag ska inte önska mig något för då är jag med och ansvarar för konsumtionsindustrin", eller nåt. Haha korkad? Hon köper ju kläder varje dag, då säger ju hon tvärt emot sig själv. Haha, men jag ska iallafall önska mig, lika mycket som jag alltid gör.

Jag ska kolla vidare på tv och sen göra min uppsats. Vi hörs senare, hugs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ellie ör den riktiga mamman

2008-11-06 @ 17:31:53
Postat av: Miranda

Haha tack så mycket jag fattade inte det :)

2008-11-06 @ 18:26:44
URL: http://mirandaf.blogg.se/
Postat av: isabella

jag har också redan bestämt julklappar! :)

2008-11-07 @ 13:43:42
URL: http://isabellau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0