Längtar till sommaren..

Jag vet att det är mer än ett halvår kvar till sommaren men gud, jag sitter och kollar på gamla bilder och sommarklänningar på datan och jag längtar ihjäl mig. Jag kanske åker utomlands i jul, men jag vill ha sommar nu nu nu! Så man kan gå i shorts och klänningar utan leggins eller strumpbyxor, och ligga och sola en hel dag. Gud, sommaren är så mycket bättre än vintern, ah jag blir galen!

Nej, men nu ska jag nog ta och fortsätta kolla på OC. Är inte ett dugg trött och jag har ingen lust att sova. Får väl gå upp sent imorgon istället! Och imorgon ska jag även försöka övertala min pappa att köpa en webbcam. Och en bra en, vi hade en för länge sen som inte direkt var av bästa kvalitet om man säger så. Men jag vill ha en, en som är bra! Men nu måste jag seriöst återgå till tittandet. Men vi hörs imorgon babes!


En sjukt snygg bild på systern min och mig i Egypten. Nej men seriöst, kolla mina bruna ben *saknar* ;p

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch vad spinkiga ben:S

2008-11-10 @ 16:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0