Lördag

God morgon på er! Lördag... gud, det är bara 2 dagar kvar på lovet, jag får ångest! Jag vaknade nyss, mamma väckte mig, fast sen somnade jag om och blev väckt av Isa istället, som ringde.. Gud vad jag är trött också, hur ska jag klara av att gå i skolan i 2 månader till? Jag har lite matte att räkna nu, då jag inte hann klart allt till lovet.

Gud så tröttsamt allt är, jag ska på middag ikväll, och på dagen ska jag träffa Isa. Imorgon får det väl bli "vila-upp-sig-inför-skolstarten-dvs-städa-bada-dag"! Egentligen borde jag vara halvvägs påväg till tennisen, men jag ska inte gå. Näst sista lovdagen, vem fan tänker på träning då? Jaja, måste återgå till mattepluggandet så att jag någon gång kommer komma iväg till att träffa Isa. Men vi hörs, pussar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0