Måndag

Hejsan allesammans!

Sitter hemma i köket med systern min och pluggar, eller försöker iallafall. Hon spelar musik och pratar hela tiden om hur bra den är, lite svårt att koncentrera sig då va? Jag ska skriva en svenskauppsats på en vecka, och jag är inte direkt världsbäst på att skriva historier om man säger så..

Dagen har gått ovanligt långsamt, men i skolan var allt sig likt. Samma lektioner och samma personer. Är dock på ganska bra humör, även fast skolan har börjat. Efter skolan så gick jag och Isa hem till några kompisar, på vägen köpte vi chips och fanta. Jag åt upp nästan en hel påse själv... Heheheh! Aja, nu måste jag plugga vidare, vi hörs senare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0