Måndag

Hejsan på er! Måndag igen, jag är trött som vanligt efter den långa skoldagen. Efter skolan skulle vi ha stannat kvar och pysslat och gjort julpynt till cafeterian men ingen kunde idag så vi tar det nästa måndag. Under lunchen pratade vi också om den kommande klassresan som vi ska göra. Vi hade skitroliga förslag, så vi behöver typ bara prata med la klass och sen så samla in pengar.

Jag sitter och kollar på när min syster och hennes kompis spelar Guitar Hero, och jag blir så suktad, hehe nej men jag minns när jag och Isa och Louise gick hem till mig varje dag i våras och spelade. Haha, det var tider det.. Nu ska jag fixa något att äta och dricka, så later! Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0