Måndag

Hej bloggen! Jag är hemma från skolan idag, kände mig inte så kry när jag vaknade i morse så det kändes bäst så. Jag sitter i soffan med tofflorna på och invirad i en filt och kollar på tv, med mamma sovandes brevid mig. Hon är sjuk hon med. Haha, så det är två sjuklingar hemma idag, plus en hund! Jag kollade nyss ut genom fönstret och såg att det måste vara ett par decimeter snö ute nu! Det är helt sjukt, det är ändå bara november!? Och om en månad är det julafton, såg jag nu på datumet, jag menar, det är bara en månad!!!

Tänkte kolla på Gossip Girl-reprisen när den går på tv senare idag, jag missade den nämligen igår.. Idag har det väl inte hänt så mycket, jag var ju hemma. Jag har sett på tv, kollat på en film och tagit långbad. Imorgon tror jag det blir skola för mig iallafall, jag känner att jag inte bara kan sitta inne hela dagarna..

Nu ska jag nog ägna mig åt att måla naglarna eller något, fan vad uttråkad jag är! Vad ska man göra när man är sjuk då? Typ spela dataspel eller tvspel eller nåt, haha! Aja, jag tog lite bilder på snön förut men jag hittar inte "överföringsgrejen" eller vad man ska säga, den saken där man för över bilder till datorn. Så jag får göra det senare, då hörs vi! Kraaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0