Måndag

Godmorgon allihopa!

Har ni sovit gott? Jag hade lite problem med att somna men sen gick det fint. Jag drömde inga mardrömmar (yes!). Idag är det iallafall början på en ny skolvecka. Herregud vad snabbt tiden går, det känns som om det var igår som det var måndag. Jag har ett prov denna veckan, matteprov, men det är lätt.. hoppas jag!

Förlåt att jag inte skrev något mer igår, men jag var inte på humör. Istället skrev jag ut min svenskauppsats som ska vara inne idag och åt Ben & Jerry's. Vi tog 2 halvliterspaket (!) i Cookie Dough såklart, och även den nyaste Half Baked. Den var jättegod, och hade mjuka browniebitar i sig. Mums! Tillbaka till saken, jag kan visa det jag shoppade igår (ett par jeans och ett superdupersnyggt nagellack). Men jag måste fixa iordning mig nu, men jag skriver efter skolan. Ha en bra dag, pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0