Onsdag

Hej!

Jag sitter och kollar på tv och är på topphumör. Jag har haft en otroligt bra dag, jag har haft snöbollskrig under lunchen och det var skitkul, bara det att jag blev attakerad av typ 10 personer på samma gång. Haha, jag såg ut som en snöboll efteråt, med smink runt hela ögonen och snö överallt. Men men, det var som sagt skitkul ändå. Och så "lärde jag känna" masså nya personer, eller inte känna men prata massor iallafall.

Snart ska jag springa iväg till teatern, men det är inte förns om 20 minter, och då hinner jag kolla vidare på One Tree Hill! Det är jättespännande, det är ett avsnitt om när det är "massaker", och det är skitläskigt. Jag vet vad som ska hända, och det är så jäkla sorgligt...  Nu börjar det, så jag skriver väl ikväll. Då är det Grey's! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0