Saturday!

Hello folks!

Jag sitter inne på mitt rum och kollar på tv och försöker städa. Det går dock inte så bra... Jag har varit på tennis, och jag hann inte skriva innan för min bror hade datorn.. Men jag skriver nu istället. Idag ska jag på middag i Gröndal, det är väl typ runt halv 7. Jag är inte direkt jättepepp, snarare tvärtom..

Jag vaknade iallafall ganska tidigt, klockan 11, för min mamma ringde och väckte mig.. Onödigt tycker jag! Jag har inte sovit så bra inatt, jag hade mardrömmar och vaknade varannan timme. Så på ett sätt var det ganska skönt att komma upp. Plus att jag fick lång tid på mig på morgonen, jag kollade på tv och åt frukost och sånt. Men ärligt talat måste jag städa nu, så jag skriver väl senare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0