Söndag

Sista dagen på lovet.. Känns jävligt trist, som om jag inte fått ut någonting av det här jävla lovet mer än att... tycka att allt är jävligt. Jag ska snart ta en dusch, känner mig så sjukt ofräsch, och sen måste jag plugga matte, och städa lite... Ska försöka få tid att träffa Isa idag, då vi pratade om det igår.

Jag kom iallafall nyss hem, jag sov hos Elin inatt och vi kom i säng ganska sent. Desvärre blev vi väckta alldeles för tidigt, och jag är helt död. Men igår hann vi iallafall med att äta (MYCKET!!!) och spela Buzz och kolla på en tredjedels film. Och sen somnade vi, utmattade hihi. Jag måste nog ta min dusch nu, men vi hörs väl senare. Pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0