Söndag

God morgon! Jag är trött, fick inte sova hur länge jag ville, mamma väckte mig men men. Jag somnade ganska sent igår, så just nu är jag dödstrött. Jag sitter och kollar på Nickelodeon och äter frukost. Just nu är pappa, mamma och RB ute med min vovve, men när de kommer hem ska jag prata med pappa om la camera.

Idag ska jag gå och fika och eventuellt köpa något på stan. Och så ska jag spela innebandymatch. Jag är inte sugen på det, jag är skitdålig och jag orkar inte. Men mamma och pappa har tvingat mig att gör det ändå.. Haha juste, jag och pappa hittade min gamla MP3, och om den funkar är det ju asbra för min iPod är sönder.. Jag ska kolla vad det finns för musik på, säker jättegammal. Hihi, kul att veta ad man lyssnade på för typ 2 eller 3 år sen. Nwj, nu ska jag ladda in nya låtar förfan. Hihi, vi hörs senare tycker jag! Puss & kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0