Söndag

Hej! Hur är det? Jag har ont i hela kroppen, och är jättetrött! Jag har sovit över med mitt lag hos min lagledare, och jag sov mellan två sängar, i en jättekonstig ställning, därav värken... Under dagen igår hade vi cup med mitt fotbollslag, det gick skitdåligt, haha. Men vi är bra på vanlig fotboll, utomhus med 11-manna, bara att jag suger på inomhusfotboll, haha. Igårkväll åt jag 2 påsar chips själv och drack 2 liter hallonsoda, fyfan vad illa jag mår... Haha!

Min söndag ska jag spendera genom att kolla på tv och typ sova, jag är så trött! Och kanske gå och köpa pommes! Mummes alltså! Och juste, idag är det ju 1:a advent, och imorgon 1:a december. Tänk, 24 dagar kvar till jul! Wonderful! Men nu ska jag kolla vidare på tv, och dricka lite te, I think. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ut en bild på ditt nyfärgade hår vettja!!

2008-11-30 @ 20:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0