Söndag

Hejsan! Jag skrev inte igår, som ni kanske märkte, av den anledning att jag låg och sov och var sjuk hela dagen igår. Jag hade nämligen fått vinterkräksjukan. Usch, jag mådde verkligen sjukt dåligt. Jag låt och sov/spydde hela dagen, och jag kunde inte göra någonting. Men i natt gick det över, eller tja, nästan iallafall. Jag vaknade runt 2 och så nästan skrek jag till mamma och pappa som låg i rummet brevid: JAG MÅR INTE ILLA LÄNGRE! Haha, så överdramatisk.. Aja, jag mår iallafall mycket bättre nu än igår, trots att det inte är riktigt bra än!

Idag fyller min syster 26 år, och vi ska åka hem till henne och fira. Jag ska ut på stan snart och köpa en present åt henne. Jag vet inte vad jag ska köpa, kanske en film eller något. Ute är det iallafall snö, jag gick ut med lillen på morgonen och det var skitkallt ute. Men jag gillar det, iallafall för stunden. Jag och mamma kollade i the Body Shop's tidning vid frukosten, och vi hittade massa saker som vi ville ha. Tex. en julkalender med 24 julklappar, en för varje dag innan jul. Den sa mamma att jag skulle glömma att jag hade sett, hihi...

Nu ska jag nog ta mig något att dricka, jag är helt uttorkad fortfarande. Men jag kanske skriver senare, jag vet inte om jag kommer vara inne på datorn så mycket idag. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla smitta mig!!!!!:O

2008-11-23 @ 13:16:54
URL: http://isaulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0