Söndag

God morgon! Jag vaknade nyss, väldigt tidigt men det får vara. Igår var jag som sagt på maskerad och det var skitkul, fast jag var tvungen att gå tidigare för Isa hade glömt ett par grejer hos mig. Vi kollade på en film igår också, Halloween hette den, och var en skräckfilm. Den var läskig, men sjukt överdriven och sånt. Nu är jag iallafall jätterädd för halloweenmasker av alla slag...

Idag ska jag nog städa och kanske åka till Åhlens och köpa ett par grejer. Mamma fick nämligen hem extracheckar eller vad de nu heter för 900 kr, så jag kan köpa massa fina nagellack. Jag tror att bilder från maskeraden kanske kommer senare... jag vet inte men men. Vi hörs senare darlings, puss!

Kommentarer
Postat av: isabella

maskerad igår wee, jag vaknade upp och det var .. Isabella och Fanny gömde sig och skrämmde alla :)

2008-11-16 @ 16:51:06
URL: http://isabellau.blogg.se/
Postat av: Miranda

he he precis

2008-11-16 @ 17:16:50
URL: http://mirandaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0