Tisdag

Hejsan på er! Hur mår ni? Jag är trött som tusan, men jag mår iallafall inte illa längre. Jag mår ganska bra faktiskt! Har varit i skolan idag, hade glömt typ hälften av alla mina skolböcker men jag behövde de inte så mycket. Jag presenterade min bok idag, eller en av mina böcker. Usch vad jag hatar att sammanfatta saker, jag tappade bort mig i stort sett hela tiden. Men det fick gå. Det var ju iallafall inte pinsamt, det var ju min klass jag gått med i flera år.
Under lunchrasten hade vi snöbollskrig, eller inte något stort utan vi kastade typ snöbollar på varandra hehe. Men jag hade glömt vantar så det gick inte så bra. Men en liten stund fick jag låna Albin Friedners vantar, då mulade jag några, hehe....

Efter skolan åkte jag till Åhlens och skulle köpa hårfärg, jag ska ju färga håret tillbaka till min naturliga hårfärg, ljusbrun. När jag letat upp en bra toning (mamma sa att jag inte får köpa permanent hårfärg, då det kan bli fel) så gick jag till kassan och skulle betala då jag upptäckte att jag hade glömt mitt bankomatkort hemma. Så det var bara att lägga tillbaka färgen och gå därifrån. Typiskt va? Men på vägen hem tröstade jag mig med en chai latte. Den satt bra i magen, jag som bara ätit lunch idag.

Idag ska jag ta spruta mot livmoderhalscancer, på något ställe vid Slussen. Känns lite småläskigt, jag är rätt rädd för sprutor och jag har hört att den gör ont. Fan.. jag är skitorolig nu! Jaja, det går säkert bra. Och på vägen hem/dit kanske jag kan passa på att köpa hårfärg. Och det hinner jag nog, för jag ska inte träna idag. Jag har ju varit sjuk och jag mår fortfarande illa om jag spinger/leker. Jag ska kolla vidare på One Tree Hill nu, och fixa te. Jag köpte skitgott igår! Puss babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0