Tisdag

Hej på er!

Har ni haft en bra dag än så länge? Jag har iallafall haft det ganska lungt, inte så mycket arbete, förutom matte som jag verkligen gillar. Är fortfarande på bra humör sen igår, just nu sitter jag och äter mellanmål. Jag har träning ikväll, och sen så är det Ugly Betty och Desperet Housewifes på tv.

Det är väl idag valet är, i USA? Jag hoppas, som det flesta i Sverige, att Barack Obama vinner. Jag har läst i massa tidningar och sånt om vad folk i USA ska rösta på (intervjuer) och det är iallafall fler som ska rösta på Obama, än så länge.. 

Fan vad det är kallt!  Det är typ 4 grader ute, och inne är det också kallt. Jag fryser ihjäl! Men vi hörs, kyss!

Kommentarer
Postat av: Saris

eh? vad hände med din blogg?!!

och varaför har du sånna bilder??

kram!! trogen lässare!

2008-11-04 @ 16:08:05
Postat av: Miranda

Jag tyckte det blev för tråkigt med den där tråkiga gamla headern, men men. Jag ska fixa det någon gång så det ser normalt ut men jag orkar inte just nu, haha.

2008-11-04 @ 16:11:35
URL: http://mirandaf.blogg.se/
Postat av: Lisa

vilken fin blogg du har. kram från lisa!

2008-11-04 @ 16:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0